Saturday, October 15, 2011

.:: buntu ::.


hurmm.. sepanjang hari aku mengeluh..hurmm.tgk..aku mengeluh lg..smpai skrg aku msh mengeluh.. mne tak nye..byk bnde aku kne fikir..aku dlm kebuntuan nie..spe bley tlg aku?? mcm xde je..mmg xde pun kn..hehe..

ok la..actually aku buntu sbb ssh nk bwt decision..mcm mne nie..aku dh dpt stu tawaran ipta tp aku msh menunggu jwpn dr ipta yg lain..result die xkuar lg tpnye..aku msh buntu la..nape la awl sgt die ntak kt aku..plak tu next month aku dh kene register...mcm mne plak kalo yg aku tggu tu xdpt..huh!!kn dh terlps peluang...aduh!!!..mcm mne nie..aku btul2 btu la..dh la surat resign aku x anta lg..mcm mne aku nk bgtau kt manager aku nie.hurmmm....xde sape bley tlg aku kn dlm hal2 cm nie..aduh!!xtau mcm mne lg nk bwt..

tlg la selamat kn aku yg dlm dilema nie.....asyik mengeluh je..hurmm.nk bwt mcm mne kn..tu je yg mmpu..bdoa dan tawakal je la yg aku dpt bwt usaha dn ikhtiar aku dh buat yg terbaik kn..jd tggu je la..ape pun..aku rse aku kne gak anta surat resign isnin nie...hurmm...

No comments:

Post a Comment