Thursday, December 8, 2011

TUKANG MASAK YANG NAK KASI AKU MATI CEPAT


entry aku yg ke-55..panjang kan aku pye title kali nie..mne xpnjang nye sbb mcm ade org nk suh aku mati je..(perasan ade org nk bunuh aku la konon nye)..mne nye aku x cakap taip mcm tu..taruk bahan macm nk kasi aku mati..

ceritanya begini..aku pegi makan  ngn kengkawan aku..so aku order la behoon tomyam ngn sirap...dh siap je tomyam aku tu, aku pun nk makan la kn..skaki nmpk serai daa..aku xkesah lg mse tu..tp timr aku nk angkt mee je...perhhhh!!!!!punye la byk bawang..kalo potong kecik sket xpe..nie sebijik tu potong 4....dh la byak..ramok nye tukang msk tu igt aku nk makan bawang je kot..sbb tu die taruk sket je mee..haih..mcm2 la...






nie la hasil kumpul aku yg dpt diterokai dicari...
















No comments:

Post a Comment