Thursday, November 17, 2011

prasaan itu

dlm keadaan aku yg agk xcool nie..perasaan yg bwt aku nk marah, naik angin..bwt aku stuck seketika dlm bilik yg di temani bantal tido..wlau pun tido bkn segala penyelesain sgala mslh tp skurang2 nye marah aku bley cooldown..

masalah yg xpnah selasai sjak aku brada di bgku skola lg..smpai kn spm aku hancur berkecai,,,,sedih tu x dpt ku byng kn mse result aku kluar..die la org yg 1st skali call aku..die la punca result aku hancur...smpai skarg die msh ssh kn hidup aku..seriusly aku mmg marah sesangat.. nk2 ble jmpe ngn die..stiap kali je die berkata2 stiap kali tu la hati aku menjerit menyuruh nye diam..tp xpnh terkluar dr bibir aku sndri lidah aku jd kelu..

aku hanya mmpu memendam perasaan itu..kemaafan yg aku mmg xbley trima dgn perlakuan nye..sesungguhnya org xpnh tau ape yg aku rse..unlesss brada di tmpt aku skrg..aku xbrani nk critakn pada sesiapa sbb aku mmg xpercayaln sesiapa dgn keadaan manusia yg hanya bertopeng..mmg xde org pun tau perasaan itu..

aku hanya mmpu bercerita dgn org bley aku percaya dn mengenali aku sjk aku kecil lg..itu pun xdpt membantu aku tuk hilang kn perasaan itu..die pun hanya mmpu membri advice...smpai skrg die pun xsgka bnde nie sume bley terjd..

arggghhhh!!!!sdh lah..even aku bercerite kt snie pun xdpt jgk hlg kn perasaan itu..aku berharap dan berdoa perasaan itu akn lenyap & segala mslah akn selesai dgn cra yg baik.. & aku brharap xkn tmbul lg mslh lain selama aku menjadi student..itu la perkara aku plg tkut jika sesuatu mslh berpunca dr die mmg akn mengganggu prestasi pembelajaran aku..

No comments:

Post a Comment